سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

آسا پردازش
تماس با کارشناسان ما :
۰۲۱-۴۲۵۳۵

شرایط گارانتی و فرایند کالا

نکات و شرایط گارانتی :

1 – در حفظ نسخه صورت حساب مربوط به خود دقت فرمایید، زیرا امکان صدور المثنی به هیچ عنوان مقدور نمی باشد .

2 – خریدار تعهد می نماید براساس توافق صورت گرفته ثمن و بهای این صورتحساب را در زمان سررسید مورد توافق مندرج در آن ، تسویه نماید و تا زمان تسویه کامل وجه ثمن معامله، کلیه محصولات و کالاهای تحویلی ، بصورت امانت نزد خریدار می باشد.

3 – در صورت عدم تسویه کامل در زمان تعهد شده ، بیع موضوع صورتحساب می تواند از سوی فروشنده فسخ شده تلقی گردد و اجازه اخذ خسارات به میزان وارد شده از محل مطالبات خریدار و یا ضبط بخشی از وجه و ثمن احتمالی دریافت شده جهت جبران خسارت و وجه التزام عدم ایفای تعهد پرداخت ثمن، بدون هیچ گونه نیاز به مراجعه به مراجع قانونی و قضایی به فروشنده تفویض می گردد . دریافت و اخذ و یا وصول این مبالغ مانع از استرداد کامل تجهیزات و کالاهای تحویلی و یا فسخ نخواهد بود .

گارانتی :

1 – کلیه محصولات و کالاهای آساپردازش به غیر از اقلام مصرفی نظیر باتری و فن و..… ، شامل  18ماه گارانتی از زمان خرید است.

2 – اقلام فاقد گارانتی دارای مهلت تست ٤٨ساعته می باشند.

3 – امکان خریداری بسته های افزایشی مدت زمان گارانتی و یا شرایط ویژه مهیاست.

4 – در صورتیکه خرابی دستگاه ها ناشی از عواملی مانند نوسانات و اختلالات برق ، عدم استفاده از UPS ، نفوذ مایعات، آتش سوزی و سوختگی ، سقوط ، وارد آمدن ضربه و شکستگی ، استفاده نادرست ازدستگاه ، تخریب عمدی ، سرویس و تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز و استفاده از لوازم مصرفی نامرغوب و غیر استاندارد و هرگونه ایراد فیزیکی و مخدوش شدن لیبل دستگاه باشد ، ضمانت گارانتی محصولات واگذار شده از درجه اعتبار ساقط است . لازم به توضیح است نظریه کارشناسان فنی مجموعه آساپردازش ملاک تصمیم و تشخیص می باشد.

5 – ایراداتی که ناشی از نقص فرآیند تولید و نقص در عملکرد دستگاه باشد ، مشمول شرایط گارانتی می باشد.

6 – هزینه های حمل دستگاهها به تعمیرگاه های مجاز شرکت در زمان گارانتی یا بعد از آن بعهده خریدار می باشد.

7 – ارائه کارت ضمانتنامه یا شناسنامه فنی تحویل کالاها ، جهت رفع عیب دستگاه الزامی است ، در غیر این صورت هزینه تعمیرات و لوازم یدکی نقدا ً دریافت میگردد.

8 – ضمانتنامه فقط با برچسب هولوگرام و یا نشانهای شرکت دارای ارزش قانونی می باشد، درصورت مخدوش شدن ضمانت نامه فاقد اعتبار است .

9 – چنانچه شماره سریال ضمانتنامه یا دستگاه مخدوش و یا با یکدیگر مطابقت نداشته باشد، ضمانتنامه از درجه اعتبار ساقط است.

10 – خدمات تعمیر و رفع اشکال دوران ضمانت حتی المقدور در داخل کشور توسط کارشناسان آساپردازش یا مراکز ذیصلاح انجام میگردد. چنانچه انجام این خدمات در داخل کشور میسر نباشد، به صلاحدید آساپردازش ، دستگاه به نزدیکترین مرکز ارائه خدمات ضمانت در خارج از کشور منتقل و یا در صورت لزوم به کشور مبدا” انتقال می یابد، که در این موارد انجام خدمات ضمانت بین دو هفته تا دو ماه به طول خواهد انجامید. هزینه های ارسال و بازگشت و پیگیری مراحل انجام کار با آساپردازش است، ولی هزینه تغییراتی که به تشخیص شرکت سازنده از شمول ضمانت خارج می باشد از خریدارنقدا ً دریافت می گردد.

گزارش فرآیند کالا

گزارش فرآیند کالا
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول