نقشه مسیر فعلی و آتی ، با محوریت مدیریت دانش ، آموزش ، مشاوره و پشتیبانی و با استعانت و بهره گیری از تجارب ، تخصص ، دانش و توانمندی های بازرگانی و ارتباطات قوی تجاری و فنی با شرکتها و برندهای مطرح جهانی ، ترسیم گردیده است و بر پایه آن ، الزاماً جهت تعامل بهینه و رفع نیازهای شرکای تجاری ، ذی نفعان و مشتریان ، در تمامی مقاطع و مراحل ۴ گانه ارتباطی یعنی خدمات پیش از فروش ، فروش ، پشتیبانی و خدمات پس از فروش و نیز آموزش ، زیرساخت های تشکیلاتی و عملیاتی گروه شرکت های آسا در ارتباط با مشتریان ، در قالب دپارتمانهای ۶ گانه زیر توسعه یافته اند :
پرداخت آنلاین امن
پرداخت با کارتهای شتاب
ارسال سریع
ارسال در کوتاهترین زمان
ضمانت بازگشت کالا
ضمانت تا حداکثر ۷ روز
پشتیبانی پاسخگو
گروه پیشگامان آسا پردازش پارسیا با هدف ارائه خدماتی متمایز در حوزه IT کشور با همت جمعی از متخصصین در سال ۱۳۸۹ تاسیس گردید. این شرکت به منظور حفظ اعتماد و تکریم مشتریان خود همواره تلاش نموده است با ارائه محصولات اورجینال نقش بسزایی در عرصه فناوری اطلاعات کشور ایفا نماید.
پشتیبانی و فروش
۰۲۱-42535
ساعت پاسخگویی
۹:۳۰ الی ۱۸:۳۰
تهران، خیابان بهشتی خیابان پاکستان، کوچه چهارم، پلاک ۲۸
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آساپردازش می باشد.
خط ویژه پشتیبانی 42535-021
هنوز حساب کاربری ندارید؟
ایجاد حساب کاربری